Sistem mrežnog marketinga je najprogresivniji način plasmana robe i usluga, naziva se marketing distributivnim sistemom 21. veka. Pojavio se kao konkurencija klasičnom načinu prodaje, sa težnjom da se što više zaobiđu posrednici između proizvođača i potrošača. Klasičan marketing podrazumeva ugrađivanje raznih posredničkih usluga u cenu proizvoda, što ne odgovara ni krajnjem kupcu ni proizvođaču. Proizvođač se kroz ovaj sistem približava potrošaču i tako cena proizvoda postaje povoljnija. Potrošač ima mogućnost da proizvode nabavi po povlašćenim cenama.
U mrežnom marketingu kompanije nemaju visoke troškove koji u mnogim segmentima opterećuju klasično poslovanje, a ugrađuju se u cenu proizvoda koju plaća krajnji kupac. Uštede su na potrebi za posedovanjem velikog broja poslovnih i maloprodajnih objekata, transporta do potrošača, velikom broju zaposlenih, reklamnim kampanjama, atraktivnim i luksuznim pakovanjima. U mrežnom marketingu sav posao obavljaju registrovani potrošači proizvoda, prodaju i reklamiraju proizvode kroz međusobnu komunikaciju i neposredne, lične kontakte. Vitela koja posluju kroz sistem mrežnog marketinga puno ulažu u kvalitet i razvoj svojih proizvoda, a zbog neposrednog kontakta sa potrošačima brže reaguje na zahteve i potrebe tržišta.
7 prednosti Network Marketing Biznisa
1. Malo početno ulaganje
2.Kraće radno vreme
3.U paketu Vreme i Finansijska sloboda
4.Globalni posao
5.Podrška
6. Obuka
7.Lični razvoj.
“Ukoliko ste osoba koja sanja velike snove i želeli biste da pomognete i drugima da ostvare svoje snove, onda je Mrežni Marketing definitivno posao za Vas. Možete početi da ga radite kao dodatni posao u početku, i onda kako se Vaš posao bude razvijao, možete pomoći drugim da ga i oni počnu raditi kao dodatni posao. Ovo vredi imati – posao i ljude, koji se međusobno pomažu, kako bi ostvarili svoje snove”